Hiihtoloman kynnyksellä helmikuun loppupuolelle reissasin junalla Seinäjoelle. Päivä oli hurjan antoisia, tapasin ihania ihmisiä. Nyt voin ylpeänä esitellä tuon reissun tuloksia.
Nyt se on nimittäin valmistunut, Nassulan brändi-ilme!
Nassulan logossa köllöttää mikäpä muukaan kuin muhkea oranssi Halloween-kurpitsa. Sillä kurpitsastahan kaikki alkoi, oikeastaan ihan koko idea Nassulan puurtarhasta.
Ihanan ilmeen on taiteillut graafinen suunnittelija Mervi Nygård. Mervi ja sisarensa graafikko-kuvittaja Marjo Nygård muodostavat yhdessä Graafisen suunnittelutoimisto Duon, joka muutti jokin aika sitten Helsingistä Seinäjoelle.
Olen tehnyt Duon kanssa yhteityötä vuosien ajan aiemmassa työelämässäni. Heidän kädenjälkeään Nassulan kimpussa pääsette ihailemaan myös jatkossa.
Tuskin maltan odottaa syksyä ja Halloween-aikaa, jolloin voin yhdistää kurpitsan oranssit sävyt dramaattiseen siniseen.
Nassulan ilmeen ideoinnissa Mervin lähtökohtana oli iloinen puutarhuri. Se ilmentyy onnistuneesti kautta koko ilmeen, mutta mielestäni erityisesti hyvin logon tekstissä.
Mervi kertoi, että ilmeen tekemisestä tuli hyvä fiilis. Hyvä fiilis tulee myös minulle, kun saan tätä ihanaa ilmettä käyttää.
Toivon, että sama fiilis välittyy myös teille kaikille muille.
Olipa mukava postaus! Ja tosiaan, minunkin mielestäni Nassulan tunnus on onnistunut; kepeä ja persoonallinen. Ja ammattimainen.
VastaaPoistaOi kiitos! Mukava kuulla, että ilme näyttää muidenkin silmään onnistuneelta.
Poista